2012. február 5., vasárnap

Két pasival...


Fáradtam értem haza egy pénteki napon, legjobb barátnőm és lakótársam Londonba utazott, csak az enyém volt a lakás. Ezt kihasználva meztelenre vetkőztem, és így tettem vettem a lakásban, töltöttem egy pohár konyakot, amitől gondoltam megint új erőre kapok majd. Hihetetlen izgató volt anyaszült meztelenül és szabadon közlekedni ezt csak ritkán tehettem meg a Anna és a sűrűn idelátogató pasijai miatt.

Az alkohol megtette a hatását, enyhe izgalom suhant át rajtam, azon kaptam magam, hogy a mellbimbóim simogatom, és arra gondolok, András izgatja  a nyelvével... Beállok a zuhany alá, és ahogy a forró víz elernyeszti az izmaimat, egyre erősebb vágyat éreztem. Szappannal alaposan végigmostoam magam, a mosásból pedig simogatás, lett, a mellbimbóim megkeményedtek, libabőrős voltam. Végigsimítottam a hasam finom bőrén, a selymes lábaimon, a mellem maszíroztam, a fenekem. Éreztem, hogy tágul az altestem, elönt a forróság és még többet kívántam. Az ujjaim a csiklómat izgatták, ritmusosan fel le rezegtettem őket, rutinos mozdulattal elmerületm a forró nedves puncimban, és újjazni kezdtem magam. Először csak lassan, a feszítő érzésre koncentrálva, majd felhevülten keményen basztam magam három újjal, amikor csengettek.

Ki lehet az ilyenkor? Annyira erőszakosan volt, hogy felvettem a fürdőköpenyt és ajtót nyitottam. Két magas, izmos pasi állt kinn, Annát keresték. Egyikük fekete hajú, sármos, pont az esetem, másik barna, tüzes szemekkel. Végigmértek mindketten, szemérmetlenük vizslattak, és láthatóan tetszett nekik a látvány.  Mindenáron be akartak jönni, pajkos fény volt szemükben, és arra céloztak mit szoktak ilyenkor Annával csinálni.  Mondtam, hogy Anna elutazott, csak én vagyok itthon, de ők nem tágítottak. Nem tudom mi ütött belém, de hirtelen megkívántam őket. Velük akartam folytani, amit az előbb egyedül kezdtem el. Veszett jó pasi volt mindkettő, és nem kellet őket biztani. Alighogy a nappaliba értünk közrefogtak, és gyengéden elkezdtek simogatni. Furcsa érzés volt, hogy négy kéz kalandozik a testemen, de nagyon izgató...teljesen elöntött vágy és már nem gondolkoztam. A testem megadta magát az engem kényeztető két férfinek. Egyikül megcsókolt, és lágyan a fürdőköpenyem alá nyúlva fejtette le rólam, másikuk hátulól a melleim maszírozta. Széttárták a lábaim, és egyikük nyalni kezdett, nem is lassan azonnal a lényegre térve, majd forró nyelvét a puncimba nyomta, és én azthittem rögtön elélvezek. Őrül gyönyört éreztem, és elhatároztam, hogy reggelig fogok baszni velük. Két kemény faszt éreztem a hasamohoz és a fenekemhez nyomódni, én pedig vadul kapaszkodtam beléjük, hogy egyikkel, hol másikkal váltva vad csókokat, teljes eksztázisban.

Majd letérdeltem, és a számba vettem őket, felváltva szoptam mindkettőt, a nyáltól és a nedvüktől csúszós fasztól cuppogott a szám... Vadul kényeztettem a golyóikat, ők pedig nyögtek a gyönyörtől. Hihetetlen volt... Két farkat szopok... Annyira vágytam rá, hogy megbasszon valaki, hogy egyiküket a kanapéra löktem, és én lovagló pózban beleültem. Fantasztikusan megtöltött a hatalmas kőkemény farok, percekig csak élveztem, hogy a nedves tág puncim kapja rendesen, de nem soká tartott a "magányos" akció, mert a társaságunk másik fele, ellentmondást nem tűrően megtöltötte a számat a kiéhezett dákójával, amit egy ideje hagyagoltam. Mámorosan szoptam az felkínált faszt, amennyire élveztem a lovalgást, olyan intenzíven. Csak a párzásunk hangjaira figyeltem percekig, nyögésekre, és arra az eszeveszett cuppogásra, amit a puncim hallatott a gyönyörtől. Majd cseréltünk, és én négykézláb állva szoptam a velem szemben lévő pasit, és élveztem, ahogy hátulról keményen kefél a másikuk. Egyre vadabbul, egyre keményebben baszott, reszkettem a kéjtől és éreztem, hogy már nincs sok hátra és elmegyek. Nyögtem, de tele volt a szám, tudtam, hogy már látogatóim sem bírják túl soká, ekkor szívtam egyet a számban lévő szerszámon, aki hörögve elévezett, teleengedte a szám a forró nedvével. Nekem is csak ennyi kellett, és óriási hullámokban élveztem. Ezt látva tettestársunk farka is megadta magát, és nagy hullámokban, rángatózva belémengedte a spermáját.

Kifáradva, izzadtan feküdtem közöttük a szőnyegen, és már akkor elhatároztam, hogy ennek folytatása kell, hogy legyen legalább még egy kefélés erejéig...Legközelebb talán azt is megkérdezem hogy hívják őket, és vajon Annával mit szoktak csinálni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése