2012. február 5., vasárnap

Leszoptalak...


..Azóta vágyom erre mióta először találkoztunk. Lenyűgöz a tested, hogy ennyivel magasabb vagy nálam, és ilyen izmos, hatalmas mint egy hegy. Sokszor elábrándozom, vajon a farkad is ilyen hatalmas? Borzasztóan kívánlak, és látom, hogy Te is engem. Nem terveztem el, hogy ez lesz, de amint reggel megláttalak megkívántalak. Meghallottam hogyan tetted helyre azt az alakot, az a nyers erő, az az ellentmondást nem tűrő hang, az a tekintet... Amikor a folyosón találkoztunk tudtam, hogy ma el csábítalak. Érezhettél valamit, mert nem ellenkeztél amikor behúztalak magammal az irodába. Vágyat éreztem, de ezúttal arra, hogy meghajoljak a nagyságod előtt, térdre ereszkedjek előtted, és szopjalak... Ezért minden átmenet nélkül letédreltem eléd és kigomboltam a nadrágodat. Te megkérdezted mit csinálok, féltél, hogy valaki benyit. Én pedig, mintha ez lenne a világ legtermésztesebb dolga, közöltem, hogy leszoplak. Nem tudtál megszólalni a döbbenettől, de jól ismert fény gyúlt a szemedben. Végigsimítottam a golyóidon, és forró csókokat leheltem a meredező farkadra... Nedves nyelvemmel megérintettem a makkodat, közben gyengéden maszíroztam a farkad tövét... Felnyögtél, tudtam, hogy megadtad magad... A golyóidtól indulva nyaltalak végig le és fel, majd bekaptalak, először csak a makkodat.... Forró voltál és kemény, finom fasz ízű, amit úgy imádok... Nagyon kívántalak, ezért teljes vággyal nyeltelek el, és kéjesen töltöttem meg a szám veled... Feltüzeltek a torkodból feltörő hangok. Tudtam, hogy már az sem érdekel, ha meghall valaki... Egyre ütemesebben kényztettelek, az egyik kezem a heréidet izgatta, a másik az izmos feneked, és közben bólogattam, mintha traszba estem volna. Szenvedélyesen szoptalak... Majd a kezemmel magamat kezdtem kényezteni, megnedvesítettem az újjaim a belőlem áramló nedvel, és a szopás ütemére izgattam magam. Teljesen eszed vesztetted a gyönyörtől, megfogtad  a fejem és döfted a számat, megtöltöttél a szerszámoddal, én pedig nyögtem a gyönyörtől... Majd gyosan kiszabadultál a fogságomból, és hatalmas robajjal elélveztél. Élvezettel nyaltam le rólad a csorgó ondó minden cseppjét... Megkaptalak. Csodás volt.

Majd felálltam, gyengéd csókot leheltem az ajkadra, és magadra hagytalak... Még nem tudom legközelebb mi lesz a menü, de majd kitalálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése