2012. február 12., vasárnap

Szex a főnökkel

Mindig láttam, hogy vonzó férfi, igaz sokkal idősebb nálam, de visszatartott, hogy ő a főnököm. Nem is akartam tudomást venni róla, hogy időnként rajtam felejti a szemét, és közelebb jön hozzám mint indokolt lenne.
Egyik este tovább maradtam benn, iszonyú sok határidős munkám volt. Egyedül dolgoztam, a kihalt az irodában, már mindenki elment. Iszonyú fáradtan kimentem a fürdőszobába felfrissíteni magam, jólesett benedvesíteni a tarkómat, kezem lejjebb csúszott a nyakamról a mellkasomra, és a kigombolt blúzom közé csúszott. Megborzongtam a hidegtől és arra gondoltam, hogy a mai napot szexel kellene levezetni, de a pasim épp üzleti úton volt. Gondoltam sebaj, majd otthon kényeztetem magam, gondoltam.
Kinyitottam a fürdőszoba ajtaját, és megláttam a főnököm. Kissé zavarba jöttem, mert a blúzom még mindig ki volt gombolva, és látszott a melltartóm, és a mellem egy része. Igyekeztem összehúzni, miközben megkérdeztem mi járatban az irodában ilyenkor. Egy aktáért jött mondta, közben a szemét nem tudta levenni a mellemről. Ahelyett, hogy ezen felháborodtam volna, jóleső borzongás futott végig rajtam. Szeme bejárta minden porcikámat a szűk szoknyámon, a csípőmön, a magassarkúmon, sóvárgó tekintettel kérdezte, hogyan lehet, hogy még nem a párom kényeztet otthon ilyenkor. Mondtam, hogy elutazott.
Közelebb jött hozzám, és ujjaival lágyan megérintette, a kigombolt blúzom által szabadon hagyott részt, a szemembe nézett, és lassan lejjebb halad a dekoltázsomon, és egyenként elkezdte kigombolni a blúzt. Hevesen kalapált a szívem, és bizsergett minden pocikám az érintésétől. Tapasztalt kezek fejtették le rólam a ruhát. Gyönyörű vagy, mondta. Mindig vágytam rá, hogy magamévá tegyelek. Két kezébe zárta a fejemet, és lágyan megcsókolt, nyelve bejárta a szám minden zugát, ajkaimat harapdálta gyengéden, majd két erős kezével szorosan magához húzott. Megéreztem kemény farkát, ahogy a combomnak préselődve lüktet. Bennem is szétáradt a vágy, hozzásimultam erős mellkasához, és felkínáltam magam neki. Kemény mellbimbómat egy hirtelen mozdulattal kapta be és szenvedélyesen szopni, szívni, gyúrni kezdte, miközben egyik kezével markolta a mellem, másikkal a fenekem. Fenekemnél fogva húzott magához, majd a bugyimba nyúlt.  Magamon kívül voltam a vágytól és a gyönyörtől, azt hittem mentem összerogyok. Kéjesen simogatta a pinámat, majd kitapintott kemény csiklómat. Háttal magához húzott és így izgatta, először lassan, majd egyre gyorsabban. Nyögtem a kéjtől, majd szétrobbantam, és követeltem, hogy folytassa. Megbaszlak, Te szajha. Volt a válasz. Két ujját a hüvelyembe dugta és azzal kefélt. Mámorító érzés volt, én lázasan igyekeztem beljebb nyomni ujjait a pinámba. Nagyon értette a dolgát. Nedves puncim cuppogással jelezte, hogy jólérzi magát. Én pedig minél nagyobb, és vastagabb szerszámot kívántam. Ekkor hirtelen abbahagyta a kényeztetést, kigombolta nadrágját, letolta és nyilvánvalóvá tette mit szeretne. Nekem sem volt ellenemre egy kis szopás. Gyönyörű szerszáma volt, igazi szopnivaló, kemény hatalmas fasz. A makkjával kezdtem, majd lentről a heréktől nyaltam felfelé. Ez az szopjál.- mondta elfúló hangon, és én egyre hevesebben kényeztettem. Nem akartam, hogy elélvezzen, s túl hamar vége legyen a játéknak, ezért négykézláb álltam, és felkínáltam neki a pinámat. Már alig várta, hogy megdugjon. Fölém kerekedett, és lecsapott. Keményen belémhatolt, szétfeszített a vágy, reszkettem a kéjtől, amikor először lassan kezdett kefélni. Mindkettőnknek kínt okozva, közben a melleimet markolta, majd gyorsabb ütemre váltott, és én hangosan nyögtem.  Eszméletlenül jól baszott. Kéjesen döfte a pinámat, határozottam és keményen. Leírhatatlan gyönyört okozott, nem tudom meddig baszott így. Éreztem, hogy már nem bírom soká. Amikor megérintette a csiklómat és a keféléssel párhozamosan masszírozni kezde, hullámokban tört rám a gyönyör, azt hittem összerogyok. Egy nagy ordítás jelezte, ő is a csúcsra ért, és belém engedte nedvét. Pihegve rogytam a padlóra, és folyt belőlem az ondó. Hihetetlenül megbaszott. Lassan feltápászkodtunk, felöltöztünk. Most már menj haza, és legközelebb gondold meg, kigombolod-e a blúzod.- mondta és mosolygott. Azt hiszem lesz még ilyen este a főnökkel....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése